- SMS küldés
- SMS értesítő szám. Ügyfél SMS-ben megkaphatja a Pin-kódját, vagy a PPPoE-felhasználónevét, fizetési emlékeztetőket, valamint esetleges egyéb értesítőket. A rendszer alap konfigurációja alapján SMS küldés felhasználhatóságot csak egy telefonszámhoz lehet megadni.
- Kapcsolattartás
- Az ügyintéző azon a telefonszámon érheti el az ügyfelet, amelyhez ez a felhasználhatóság van rendelve.
- Fax
- Fax felhasználhatóság.
- Elsődleges telefonszám
- Egyetlen telefonszámhoz lehet beállítani. Funkciója, hogy azokon a helyeken, ahol egy telefonszámot kell megjeleníteni az ügyfélnél, ott ez alapján dolgozik a rendszer. Pl.: Áttekintés fül, bal felső sarok, "tel:" mező.
- Befizetés értesítés SMS-ben
- Feldolgozott befizetésekről a rendszer értesítést küld SMS-ben. A küldés közvetlenül éjfél után kezdődik az elmúlt napon rögzített befizetésekre, azonban a tényleges kézbesítés az SMS prioritása miatt csak napközben történik.
- Számla értesítés SMS-ben
- Ügyfélnek készült számlákról a rendszer értesítést küld SMS-ben. A küldés közvetlenül éjfél után kezdődik az elmúlt napon készült számlákra, azonban a tényleges kézbesítés az SMS prioritása miatt csak napközben történik.
- Számla fizetési határidő közeledik értesítés SMS-ben
- Rendezetlen számla közeledő fizetési határidejéről a rendszer értesítést küld SMS-ben. A küldés a fizetési határidő előtt 5 nappal közvetlenül éjfél után kezdődik, azonban a tényleges kézbesítés az SMS prioritása miatt csak napközben történik. A napok száma felülbírálható a SZAMLA_FIZ_HAT_KOZELEDIK_NAPOK rendszerparaméterrel.
- Számla fizetési határidő lejárt értesítés SMS-ben
- Rendezetlen számla lejárt fizetési határidejéről a rendszer értesítést küld SMS-ben. A küldés a fizetési határidő lejárata után 4 nappal közvetlenül éjfél után kezdődik, azonban a tényleges kézbesítés az SMS prioritása miatt csak napközben történik. A napok száma felülbírálható a SZAMLA_FIZ_HAT_LEJART_NAPOK rendszerparaméterrel.
- Szerződésen megjeleníthető telefonszám
- Amennyiben ez a felhasználhatóság be van állítva egy telefonszámhoz, az adott telefonszám jelenik meg az ügyfél szerződésén/szerződésein. Maximum 5 db telefonszámhoz állítható be ez a felhasználhatóság (ezek vesszővel elválasztva kerülnek rá a szerződésre).