Tegyük fel, hogy az ügyfelünknek volt egy 5000 Ft-os befizetése. Ezzel egyenlítette a tartozásait, 3000 Ft-ot, majd felmondta a szolgáltatását. Maradt azonban 2000 Ft a rendszerben. Ezt a következőképp kell kezelni: létrehozunk egy új befizetést, negatív előjellel, azzal az összeggel, amit egyenlíteni szeretnénk. Ezután kijelöljük a befizetést, amelyhez a kifizetést szeretnénk rendelni, majd a “Befizetéshez kifizetések rendelése" gombra kattintunk. A felugró ablakon a “Kifizetés hozzárendelése" gombra kattintva egy újabb ablak jelenik meg, amelyen ki kell választani a befizetéshez hozzárendelni kívánt kifizetést, végezetül pedig a “Folytatás" gombra kattintunk. Ezek után bezárjuk a dialógus ablakot, majd láthatóvá válik, hogy a befizetés és a kifizetés összerendelése megtörtént.