A banki kivonatokat a Főmenü/Csoportos pénzügyi műveletek/Átutalások adminisztrálása menüpontból érhetjük el (vagy használhatjuk a gyors keresést, Alt+S). Első lépésként a megjelenő dialógusablak második fülére kell kattintanunk (Banki kivonatok adminisztrációja). Ezután kiválasztjuk az eltávolítani kívánt kivonatot, majd a “Kivonat eltávolítása" gombra kattintunk. Ezt követően feltesz egy megerősítő kérdést a Maverix. A megerősítés után pedig egy újabb ablak jelenik meg (amennyiben a kivonat tételei már ügyfélhez lettek rendelve). Ezen arról olvashatunk tájékoztatást, hogy a kivonat eltávolítása előtt, az ügyfelekhez rendelt rekordokat kell eltávolítanunk az ügyfelektől. Ennek eléréséhez a következőket kell tenni:
- A Főmenü/Riportok/Egyéni lekérdezések (vagy itt is használhatjuk a gyors keresést, Alt+S) menüpont lenyíló listájából ki kell választanunk a “Banki kivonat feldolgozottsága kivonatkód alapján" lekérdezést. Továbbá meg kell adnunk az eltávolítani kívánt kivonat kódját, amelyet az előzőekben említett “Banki kivonatok adminisztrációja" felület első oszlopából szerezhetünk meg. Ezt követően a megjelenő listában találjuk azokat az ügyfeleket, akikhez rekord lett rendelve az adott banki kivonatból.
- Ezeket követően meg kell nyitnunk az első ügyfelet (akár az egyéni lekérdezésben látható lista negyedik oszlopában található nyilv. szám alapján). Itt fontos megjegyezni, hogy a kivonat rekord eltávolításának műveletéhez az ügyfél zárolása szükséges (erről bővebben: Főmodul/Vezérlőpult/Kizárólagos hozzáférés menüpont alatt olvashatunk).
- Az ügyfél megnyitása után a Számlák/befizetések menüpont alatt található “Új befizetés" menüpontra kell kattintanunk. A megjelenő dialógusablakon ki kell választanunk a “Banki átutalás" opciót.
- Az újonnan felugró ablakon az “Adatok rögzítése kivonat tétel alapján" radiobutton kiválasztása után a “