- A Maverix nem küldte ki az e-számlát.
Ellenőrizzük le: Ügyfél személyi adatlap / Kommunikáció fül.
- A Maverix által használt e-mail küldő rendszer nem működik.
Ellenőrizzük le: Minden kiküldött e-mailben be van állítva egy rejtett másolati cím (Cégek / E-számla adatok / Rejtett másolati cím). Nézzük meg, hogy a rejtett másolati címre megérkezett-e.
- Az e-mail cím nem megfelelő, nem valós, el van írva.
Az ügyfél személyi adatlapján a Kapcsolat / E-mail címek alatt található “Ellenőrzés" gomb ezen hibák egy részét ki tudja szűrni, pl. ha nem létező domain nevet adtunk meg, vagy a domain-nek nincs MX rekordja.
- Az ügyfél megkapta, de nem vette észre, pl. mert a spam vagy promóciók mappába került.
- Az ügyfél véletlenül rossz, másik e-mail címét nézi, ellenőrzi.
- Az ügyfélnél szűrő van beállítva. Ellenőrizze a szűrő beállításait.
Kérjük meg az ügyfelet, hogy ellenőrizze.
- Az ügyfél postaládája megtelt.
Kérjük meg az ügyfelet, hogy ellenőrizze.
- Ellenőrizzük le, hogy az saját ügyintézői e-mail címünkre kiküldhető-e az e-számla: Egyenleg / Számlatörtént / Számlák / Számlaértesítők.
Amennyiben a saját ügyintézői e-mail címünkre sikeresen megérkezik az e-számla, úgy a Maverix küldés funkciója rendben van, az ügyfél e-mail címvel kapcsolatosan kell keresni a hibát.
- Lehetséges, hogy az ügyfél e-mail címét kiszolgáló szerver spamként kezeli a levelet úgy, hogy nem is kézbesíti spam mappába, hanem visszadobja a levelet.
Ennek lehet az az oka, hogy a Maverix tömegesen küld ki e-számlákat és ezért a Maverixet - helytelenül - spam forrásnak tekinti.
Megpróbálhatjuk a magunknak kiküldött e-számlát továbbítani az ügyfélnek.