Az előfizetés fülön felül megjelenő adatok: az előfizetés típusa, az adott napon érvényes alapszolgáltatás.
- Új aláírás felvétele
- Ide kattintva tudunk felvenni új aláírást.
- Törlés dátuma / Bontás dátuma
- Amennyiben hibás rögzítés történt, tehát az előfizetés sosem volt aláírva, a törlés dátum megadásával érvényteleníthetjük az előfizetést. Ha az előfizetés már aláírt státuszban van, és az ügyfél lemondja az előfizetést, akkor a Bontás dátumát kell beállítani.
- Bontás oka
-
- Bekötés fajtája
- Választható értékek:
- új bekötés
- Szolgáltatási pont áthelyezés
- Kiépített vételi hely (névátírás)
- Kedvezményes
- Díjmentes
- Átszerződés
- Hálózatra kötés dátuma
- Folyamatokban kell rögzíteni, hogy milyen szolgáltatáshoz, illetve szolgáltatáscsoporthoz mit definiálunk hálózatra kötés pillanatának. A definíció szerint kerül kitöltésre.
- Szolgáltatás aktiválás dátuma
- Folyamatokban kell rögzíteni, hogy milyen szolgáltatáshoz, illetve szolgáltatáscsoporthoz mit definiálunk szolgáltatás aktiválás pillanatának.
- Megjegyzés
- Tetszőlegesen kitölthető megjegyzés rovat, amelybe olyan információkat érdemes beírni, ami hasznos adatként szolgálhat későbbi ügyviteli folyamatokhoz.
- Nyomtatásra kerülő közlemény
- Tetszőlegesen kitölthető közlemény rovat, amelybe olyan információkat érdemes beírni, amit szeretnék a számlán, nyomtatásban látni.
- Felvitel
- Információs elem, az előfizetés létrehozásának dátumát tartalmazza.
- Első hálózatra kötés dátuma
- Az első vételi hely hálózatra kötésének dátuma jelenik meg itt.
- Első szolg. aktiválás dátuma
- Az első vételi hely szolgáltatás aktiválás dátuma jelenik meg itt.
Az alsó sorban a vezérlőgombok találhatók, amelyek a következők:
- Szolgáltatási pont áthelyezése
- Ha az ügyfélnek megváltozik a vételi helye, de minden más változatlan marad, beleértve a szolgáltatási csomagot, akkor a vételi hely megváltoztatása előtt a szolgáltatás pontját át kell helyezni, hogy időben nyomon követhetők legyenek a változások. Az áthelyezett szolgáltatási pontokról a Vételi hely fülben legalul tájékozódhatunk. (Korábbi szolgáltatási pontok - áttekintő lista)
- Mentés
- Az előfizetés összes adatainak mentése, beleértve a vételi helyet és a beállított szolgáltatásokat is.
- Megnyitás ügymeneti ponthoz
- Fejlesztés alatt
- Visszatérés normál ügymenethez
- Fejlesztés alatt
- Törlés
- Előfizetés törlése. Amennyiben az előfizetés hibásan került rögzítésre és még nem történtek egyéb beállítások, lehetőség van az előfizetés törlésére. Ha már rögzítettünk szolgáltatásokat, vagy vételi helyeket, csak a törlés dátum megadásával tudjuk érvényteleníteni az előfizetést.