4.2 Aláírás

Mentés
Erre a gombra kattintva tudjuk menteni az elvégzett módosításokat.
Törlés
Erre a gombra kattintva van lehetőségünk törölni az adott aláírást.
Első nap
Az aláírás első napját itt kell megadni.
Utolsó nap
Az aláírás utolsó napját - amennyiben van - itt lehet megadni.
Aláíró fél
Itt állítható be, hogy az aláírás milyen státuszban van. Ezek lehetnek: Az aláírás státusza kereshető, valamint riportokban megjeleníthető, szűrhető. Jelentőségük elsősorban az ügyfélszolgálati folyamatokban van.
Kötés dátuma
Amennyiben az ügyfél aláírta az előfizetést, beállítható a kötés dátuma, amely a szerződésen is megjelenik.
Lekötés (hűségszerződés)
A hűségszerződés hossza hónapokban megadva.
Lejárat határideje?
Amennyiben a lekötés (hűségszerződés) lejárata eltér a kötés dátuma + a hűségszerződés hónapjai végdátumától, akkor egyedileg beállítható, hogy pontosan mikor jár le. Tehát felülírhatóságot tesz lehetővé.
Árgarancia
A kötés dátuma után Árgarancia esetén megadott hónapig az ügyfélnek nem változik a számlázott szolgáltatások ára.
Örök árgarancia
Bekapcsolt Örök árgarancia esetén az Árgaranciánál megadott hónapok lejárata után is garantált árat kap az ügyfél. Csak Árgaranciával együtt állítható be.
Prepaid
A Prepaid-ként megjelölt előfizetésekről nem készül számla.
Külön számla
Ügyfél kérhet az előfizetéséről külön számlát. Ennek akkor van jelentősége, ha az ügyfél valamilyen oknál fogva az adott előfizetésének a tételeit nem szeretné egyben kapni a többi tételeivel (Pl. egyedi elszámolás miatt). A külön számla beállítás adott hónapra van értelmezve, ezért ha az adott hónapot több aláírás is fedi, bármely aláírásban bekapcsolt külön számla igény azt jelenti, hogy abban a hónapban a számlázó külön számlázza az előfizetést.
Tételes számla
Ügyfél kérhet tételes számlamellékletet. Ennek olyan típusú előfizetéseknél van jelentősége, ahol aggregált tételeket jelenítünk meg a számlán és erről kívánunk tételes listát készíteni. (Pl. VoIP telefonhívások részletezése)
Szerződés bontási díj
[*]