3.2.2 Ügyfelek összevonása

Ezzel a funkcióval az aktuálisan megnyitott ügyfélhez olvaszthatjuk az Ügyfelek összevonásakor megjelenő listában levő ügyfeleket. Ebben a listában azok az ügyfelek jelennek meg, akiknek azonos a nevük, és azonos a jogi besorolásuk. Az Összevonás gomb megnyomásával indítjuk el a folyamatot, amely során a rendszer a következő adatokat hasonlítja össze a két érintett ügyfélnél: Amennyiben ezen adatok közül bármelyik különbözik, akkor egy tájékoztató listát kapunk az eltérő adatokról és folytathatjuk vagy visszavonhatjuk az aktuális folyamatot. Amikor az ügyfél minden ellenőrzésnek megfelelt, vagy a folytatást választottuk, abban az esetben a következő adatok kerülnek egyesítésre: Összevonás után az aktuálisan megnyitott ügyfél alatt megtaláljuk ezeket az adatokat, valamint a másik ügyfél alól ezek az adatok eltűnnek. Figyelem! A művelet visszavonására nincs lehetőség, ezért is alkalmaz a rendszer ellenőrzési folyamatot. Az összevonás nem érinti az ügyfél nyilatkozatait.