Ezzel a funkcióval az aktuálisan megnyitott ügyfélhez olvaszthatjuk az Ügyfelek összevonásakor megjelenő listában levő ügyfeleket. Ebben a listában azok az ügyfelek jelennek meg, akiknek azonos a nevük, és azonos a jogi besorolásuk. Az Összevonás gomb megnyomásával indítjuk el a folyamatot, amely során a rendszer a következő adatokat hasonlítja össze a két érintett ügyfélnél:
- Területi besorolás
- Hivatalos név és cím
- Levelezési név és cím
- Számlázási név és cím
- Hivatalos név és cím
- Fizetési mód
- E-számla
- Kiemelt ügyfél
- Mérőpont
- Társasház
- Végrehajtás alatt
- Részletfizető
- Születési hely
Amennyiben ezen adatok közül bármelyik különbözik, akkor egy tájékoztató listát kapunk az eltérő adatokról és folytathatjuk vagy visszavonhatjuk az aktuális folyamatot. Amikor az ügyfél minden ellenőrzésnek megfelelt, vagy a folytatást választottuk, abban az esetben a következő adatok kerülnek egyesítésre:
- Előfizetések
- Felfüggesztések
- Számlák, befizetések és ezek összerendelése
- Fizetési értesítők (emlékeztetők, felszólítók, felmondók)
- Korlátozások (Felfüggesztések és Szüneteltetések)
- Aktívlogok, melyeknek egy részét a műveletnaplóban megtalálunk. (Maverix logok, E-ügyfélszolgálati műveletek, Kiküldött körlevél információk)
- Bankszámlaszámok (Előfordulhatnak azonos bankszámlaszámok ebben az esetben kimarad. A felhasználhatóságok módosulhatnak!)
- Telefonszámok (Előfordulhatnak azonos telefonszámok ebben az esetben kimarad. A felhasználhatóságok módosulhatnak!)
- E-mail címek (Előfordulhatnak azonos e-mail címek ebben az esetben kimarad. A felhasználhatóságok módosulhatnak!)
- Kapcsolattartók
Összevonás után az aktuálisan megnyitott ügyfél alatt megtaláljuk ezeket az adatokat, valamint a másik ügyfél alól ezek az adatok eltűnnek. Figyelem! A művelet visszavonására nincs lehetőség, ezért is alkalmaz a rendszer ellenőrzési folyamatot. Az összevonás nem érinti az ügyfél nyilatkozatait.